De avonturen zijn begonnen

21 maart 2018 - Zaandam, Nederland

Campertje afgeleverd bij het revisiebedrijfNa diverse controles bleek dat de automatische versnellingsbak van onze camper op het punt staat het te begeven. Dat we er nu achter zijn gekomen is een geluk bij een ongeluk.

Na lang zoeken zijn we terecht gekomen bij een bedrijf in Vlaardingen die nog een versnellingsbak op voorraad heeft. Het is helaas geen nieuwe of gereviseerde bak, maar we krijgen 3 maanden garantie dus.....

Als het goed gaat kunnen we de camper 23 of 24 maart weer ophalen zodat onze vertrekdatum op 29 maart blijft staan.

1. Ineke van nimwegen:
    21 maart 2018
    Weer geluk bij een ongeluk nu kan er niets meer gebeuren
  2. Peter en Manja van Deventer:
    Als jullie alle pech hier hebben kan er onderweg niets meer gebeuren.
  3. Lies van klinken:
    21 maart 2018
    beter hier nog dan als jullie onderweg zijn
  4. Waag:
    24 maart 2018
    Ik hoop nu dus wel dat de bak het houdt. Anders in Duitsland nog ff naar Bernd Jäger in Liebenau-Niedermeiser. Niet te ver van Bielefeld, maar toch. Gewoon liever niet. En Ik wil niet naar doen, maar we hebben genoeg klus aan de bus gehad. Of, sinds Wilma ermee rijdt: Duveltje. Goede naam.XXXXX
  5. Mamma Marja:
    25 maart 2018
    duveltje komt uit een doosje, moet toch wel een grote doos geweest zijn