verder met de voorbereiding

6 maart 2018 - Zaandam, Nederland

De tijd begint ondertussen aardig door te gaan. Ik hoef nog maar 3 weken te werken en ook de camper is al bijna klaar. Het eerste gedeelte van de route tot aan waar we de kinderen en kleinkinderen weer gaan zien (half augustus) is in kaart gebracht. Het begint nu echt al heel erg te kriebelen om in te stappen en te gaan.

voorlopige routekaart

1. Ineke van nimwegen:
    6 maart 2018
    Wat een mooie route je gaat terug in de tijd hebben wij 38 geleden afgelegd prachtig
  2. Roland:
    10 maart 2018
    Leuk zo'n reis. Hou er wel rekening mee dat in Griekenland en Italië LPG-vullen verboden is. Van Bulgarije en Roemenië weet ik het niet. Zorg dus voor een noodvoorziening, desnoods koken op zelf te maken (spiritus)alcoholbrandertjes uit cola-blikjes.
  3. Peter en Manja van Deventer:
    10 maart 2018
    Geweldig juliie reis. Het leuke is dat wij deze ook willen gaan maken. We gaan jullie dus volgen. Heel veel plezier.
  4. Peter en Manja van Deventer:
    10 maart 2018
    Hoi Wilma en Erik. Zie dat jullie lliesinds kort bij Reislogger zitten. Wij zitten hier ook. Mochten jullie het leuk vinden en er tijd voor hebben wij zijn te vinden onder altijd-onder-weg.reislogger.nl
  5. Lies van klinken:
    11 maart 2018
    wat een mooie reis gaan jullie maken
    heel mooi om te volgen.
    Groetjes Lambertus-Lies
  6. Monique Tol:
    14 maart 2018
    We gaan jullie volgen.Een groot gedeelte van de reis oen wij in het najaar.Ontzettend veel reisplezier..