De avonturen zijn begonnen deel 2

25 maart 2018 - Zaandam, Nederland

Even een kleine update. Gisteren hebben wij de camper weer opgehaald uit Vlaardingen. We hebben even de goede hoop gehad dat de automatenbak nu goed is maar helaas 😥. Vanochtend heeft Erik de olie van het differentieel bekeken en deze was rood! Niet de kleur die het moest hebben dus. De olie er maar uitgehaald en er zelf goede differentieelolie ingedaan. We zijn een stuk gaan rijden (90 km) en onderweg even naar de automatenbakolie gekeken. Deze zat te vol en schuimde, ook niet echt een goed teken. Thuisgekomen de camper neergezet en af laten koelen en weer bij het differentieel gekeken. De olie liep er nu uit en was weer rood. We hebben dus nog steeds een probleem! Hopen dat "altijd raak" uit Vlaardingen het snel op kan lossen voor ons. Morgen maar bellen. Het verhaal wordt dus vervolgd maar ik vind het niet de prettigste manier van voorbereiding voor onze reis.

1. Ineke van nimwegen:
    Vervelend voor jullie
    Misschien dat Johan iets kan doen?
    Heeft altijd met die busjes gewerkt wij hebben ook een vw transporter gehad ook problemen met de bak toen extra koeler er op gezet advies van Johan werkte wel
    Succes nieuwsgierig hoe dit afloopt
  2. Mamma Marja:
    25 maart 2018
    Ziet er voorlopig niet goed uit,altijd raak doed zijn naam eeraan
    Het beste lijkt mij er bij teblijven bij de reparatie verwacht toch een beschadigte oliekering of een scheve montage
  3. Lies van klinken:
    25 maart 2018
    wat sneu voor jullie hopelijk wordt het snel en goed verholpen
  4. Laura:
    26 maart 2018
    Nee dat is inderdaad niet prettig zo vlak voor vertrek...😥 Ik hoop voor jullie dat ze het op kunnen lossen in Vlaardingen. Toitoitoi!
  5. Marjolijn x:
    Damn... kennelijk moet er bloed vloeien voordat jullie op reis kunnen....
    😉 Sterkte, hoop dat de oplossing snel daar is... xxx