Gelukt!

28 maart 2018 - Zaandam, Nederland

Wat een opluchting, de camper is weer goed. We hebben er weer alle vertrouwen in en kunnen dan ook vandaag gaan beginnen met het inpakken van de camper. Tussendoor moet de camper nog wel even APK gekeurd worden maar daar hebben we alle vertrouwen in. Alleen nog even een bedrijf vinden die vandaag tijd heeft πŸ˜€. Door alle stress hebben we niet meer aan de APK gedacht.

Het gaat nu dus echt beginnen. Morgenochtend om 11 uur vertrekken we. Ons eerste reisdoel wordt herford (Duitsland).Β  Daar pakken we vrijdag een dagje sauna zodat we even heerlijk kunnen relaxen voordat de reis echt gaat beginnen.

1. Mamma Marja:
    28 maart 2018
    Heel veel geluk met de APK en heel veel liefde voor onderweg.
  2. Peter en Manja van Deventer:
    28 maart 2018
    Succes en ga er van genieten
  3. Caroline:
    28 maart 2018
    Wat fijn dat het nu bijna allemaal geregeld is...ik wens jullie een fantastische reis toe! Heerlijk gaan genieten!
  4. Petra van Leijen:
    Heel veel plezier.
  5. Lies van klinken:
    28 maart 2018
    heel mooi en fijn voor jullie dat alles goed gekomen is.nu beginnen met het genieten van de mooie reis.en de eerste stop gelijk een mooie plaats
  6. Waag:
    29 maart 2018
    Hè hè! Eindelijk op weg. Het dringt nog niet door dat jullie 10 maanden op reis zijn en eigenlijk mis ik jullie beidjes nu al. 10 maanden geen gesleutel aan de bus voor mij. Ik ga maar in therapie bij Arno en wat zullen de buurtjes het even rustig hebben. Even geen geslijp of gezaag of het rammelen van spuitbussen. Of het aanslaan van een compressor of draaiende motoren. Hahahahaha.
    Zonder gekheid, ik wens jullie een fantastische reis met heel veel moois.
    XXXXX Waag
  7. Waag:
    May the T3 be with you.
  8. Maurits de ruijter:
    29 maart 2018
    Veel plezier en een goede reis
  9. Irma:
    29 maart 2018
    Het is jullie gegund om jullie onder een stralende zon weg te zien rijden op weg naar een fantastisch avontuur. Dat wij jullie gaan missen bleek vanochtend wel aan de natte ogen van iedereen die jullie kwamen uitzwaaien.
    Ik wens jullie zo een mooie reis met onvergetelijke momenten. Ik hou van jullie!!
    Dikke kusss en we spreken elkaar...😘
  10. Wim Zwaan:
    29 maart 2018
    Heel veel plezier beiden , geniet ervan!
  11. Corine:
    29 maart 2018
    Wat een avontuur! Heerlijk genieten samen en heel veel plezier!
  12. Lorenzo catto:
    Geniet ervan πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  13. Jolanda kuyper:
    29 maart 2018
    Wat leuk!!! Succes ga jullie zeker volgen😘😘 goede reis en doe voorzichtig
  14. Ans en Jaap:
    29 maart 2018
    Hay toppers heel veel plezier en een goede reis gewenst. Ik hoop dat jullie de mooiste plekjes gaan ontdekken.
  15. Angelique:
    29 maart 2018
    Lieve kanjers, dit word een ongelofelijke indrukwekkende tijd, neem lekker de rust om van alles te genieten.πŸ’‹πŸ’‹
  16. Sonja:
    29 maart 2018
    het is jullie inderdaad gegund hele fijne reis πŸ’‹πŸ‘πŸ™„
  17. Dennis:
    29 maart 2018
    WTF! stoer zeg 😎 wij wensen jullie alvast een goede start. En ik ga jullie site zeker in de gaten houden!
  18. Joop:
    29 maart 2018
    succes en geniet ervan....
  19. Rob & Agnes:
    29 maart 2018
    Veel plezier!!! en we zien jullie aan het eind van de reis...
  20. Olga:
    29 maart 2018
    Super leuk, heel veel plezier en vooral genieten van alles πŸ˜‰
  21. Marja Kingma:
    29 maart 2018
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Hele goede reis en geniet ervan!
  22. Hans & Charlotte:
    31 maart 2018
    Heel veel plezier , geniet ervan hou de gepoetste kant boven πŸ˜…πŸ‘πŸ˜
  23. Mies Eijke:
    31 maart 2018
    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte met mooie verhalen. Veel liefs😘😘
  24. Ineke van nimwegen:
    1 april 2018