voortgang voorbereiding

20 februari 2018

Nog 5 weken en dan gaan we beginnen aan onze reis. Nog steeds worden de reisplannen aangepast en het is heerlijk om er zo mee bezig te zijn. Scandinavië laten we deze reis voor wat het is en ook de boot naar Italië gaan we niet nemen. Op dit moment kiezen we ervoor om vanaf Griekenland door Macedonië, Albanië, Kroatië en Slovenië naar Italië te reizen. Wij hopen half augustus bij het Gardameer aan te komen zodat we daar de kinderen en kleinkinderen weer eventjes kunnen zien. Als het goed is zijn die daar dan op vakantie :-).

Het klaar maken van de camper gaat ook nog steeds lekker door. Vorige week heeft Erik er een nieuw (gelaagd) voorraam ingezet zodat wij niet meer bang hoeven te zijn voor opspattende steentjes die het raam laten barsten zoals eerder meegemaakt. Ook is er weer een stukje plaatwerk vervangen wat erg roestig was en is de camper op diverse plekken weer opnieuw gespoten. Ons Duveltje is een een plaatje tegen de tijd dat we weg gaan! Gisteren heeft Erik de dampgastank eronder gemaakt via een handige constructie waardoor de tank ook beschermd is tegen eventuele hobbels. Heerlijk hoor dat Erik zo handig is.

vervanging plaatwerkdampgastankIMG_20180219_143543IMG_20180219_142724 afplakken raam

1. Ineke van nimwegen:
    20 februari 2018
    Wat leuk zeg wat een avontuur
    En een mooie reis hoop dat je een leuke tijd hebt ben benieuwd naar je foto's en verslagen
  2. Jolanda:
    20 februari 2018
    Ik ga jullie volgen 👍 wat een prachtig avontuur hebben jullie op de planning staan. Ontzettend leuk dat jullie dit delen. Heel veel voorbereiding plezier en een goede toffe reis gewenst van Eric en Jolanda 💋💋
  3. Hans Weijers:
    20 februari 2018
    Hij staat al bij mijn favorieten! Veel plezier met de voorbereidingen...
  4. Caroline:
    20 februari 2018
    Ziet er goed uit! Leuk dat je nu al verslag doet. Ga jullie zeker volgen.
  5. Tessa:
    Lieve Wilma en Erik,
    Ik ga jullie ook volgen.... Hoop dat jullie er onwijs van gaan genieten en hele mooie avonturen zullen beleven!
    Nu al zin in het wijntje met alle verhalen als jullie terug zijn😉.
    Heel veel plezier samen.
    Dikke kus van ons!
  6. Edwin:
    21 februari 2018
    Hoi, prachtig vooruitzicht...ik ben erg benieuwd naar jullie reis en ervaringen. Ga jullie zeker volgen, veel plezier en succes met de voorbereidingen.