Frankrijk deel 2

15 september 2018 - Eygluy-Escoulin, Frankrijk

Zoals ik vorige week al voorzien had zijn we nog steeds op La Grange. Deze week hebben we daarom niet echt een uitgebreid verhaal😉.

Uitzicht camper

La Grange  ligt op een schitterende locatie hoog in de bergen.  Voor de liefhebbers van mooie natuur, rust en gemoedelijkheid kan ik dit echt aanraden. Margret en Thomas verhuren hier mooie appartementen. Google maar en je zal het zien😎.

La GrangeLa Grange 1La Grange 2

Maar nu onze belevenissen.  Margret weet dat Erik handig is en heeft ons gevraagd of we langer willen blijven dan we eigenlijk gepland hadden en of Erik dan wat klusjes wil doen. Omdat we pas 2 oktober in Barcelona hoeven te zijn, omdat Tony en Chantal daar een paar dagen zijn vanwege een cursus van Tony,  hebben we daar mee ingestemd. Goed voor ons budget, Erik verdiend dan nog wat én het staat goed op zijn cv😃😎.

De klusjes zijn divers, van het schuren van deuren, luiken, ramen tot aan het storten van beton en het lassen van de auto.  Hieronder een impressie van Erik zijn werk deze week😀.

KapeldeurGeschuurd deel badkamerdeurAnder badkamerdeur deelHalf gelakt deel badkamerdeurEindresultaat badkamerdeurEindresultaat luikenDe bergerieErik aan autoErik aan auto 2

Maar naast het klussen is er ook nog genoeg tijd voor leukere dingen😊. ‘s Avonds gaan we vaak naar de bar waar de andere gasten ook zitten om gezellig samen een borreltje te drinken en te kletsen. Soms blijven we bij de camper om gezellig spelletjes te doen. Net hoe onze pet staat.

In de barBar 1Bar 2Bar 3

Overdag geniet ik van het mooie weer én het zwembad.  Ik heb weer heerlijk mijn luchtbedje opgeblazen zodat ik lekker kan dobberen in het zwembad.  Ongekende luxe hoor🙂.

Wilma in zwembad La Grange

Dinsdag zijn we lekker op de scooter naar Die gereden door de bergen.  Mooie rit en we hebben gelijk boodschappen gedaan.

Woensdagavond hebben we met alle gasten gebarbecued. Iedereen nam zijn eigen vlees en een salade mee.  Thomas heeft dat heerlijk op de bbq klaargemaakt en het was een beregezellige avond 🥂.

Thomas bij de bbqBbq2Bbq3Bbq

Vanochtend zijn we gezellig naar Crest gereden voor de boodschappen en hebben we heerlijk frans gebak gegeten.

Jullie zien het.  Het verhaal is niet echt uitgebreid deze week.  Ik hoop wel dat de foto's deze week bij het verhaal staan want die zijn uit het verhaal van vorige week op de een of andere manier verdwenen.