Frankrijk deel 2

15 september 2018 - Eygluy-Escoulin, Frankrijk

Zoals ik vorige week al voorzien had zijn we nog steeds op La Grange. Deze week hebben we daarom niet echt een uitgebreid verhaal😉.

Uitzicht camper

La Grange  ligt op een schitterende locatie hoog in de bergen.  Voor de liefhebbers van mooie natuur, rust en gemoedelijkheid kan ik dit echt aanraden. Margret en Thomas verhuren hier mooie appartementen. Google maar en je zal het zien😎.

La GrangeLa Grange 1La Grange 2

Maar nu onze belevenissen.  Margret weet dat Erik handig is en heeft ons gevraagd of we langer willen blijven dan we eigenlijk gepland hadden en of Erik dan wat klusjes wil doen. Omdat we pas 2 oktober in Barcelona hoeven te zijn, omdat Tony en Chantal daar een paar dagen zijn vanwege een cursus van Tony,  hebben we daar mee ingestemd. Goed voor ons budget, Erik verdiend dan nog wat én het staat goed op zijn cv😃😎.

De klusjes zijn divers, van het schuren van deuren, luiken, ramen tot aan het storten van beton en het lassen van de auto.  Hieronder een impressie van Erik zijn werk deze week😀.

KapeldeurGeschuurd deel badkamerdeurAnder badkamerdeur deelHalf gelakt deel badkamerdeurEindresultaat badkamerdeurEindresultaat luikenDe bergerieErik aan autoErik aan auto 2

Maar naast het klussen is er ook nog genoeg tijd voor leukere dingen😊. ‘s Avonds gaan we vaak naar de bar waar de andere gasten ook zitten om gezellig samen een borreltje te drinken en te kletsen. Soms blijven we bij de camper om gezellig spelletjes te doen. Net hoe onze pet staat.

In de barBar 1Bar 2Bar 3

Overdag geniet ik van het mooie weer én het zwembad.  Ik heb weer heerlijk mijn luchtbedje opgeblazen zodat ik lekker kan dobberen in het zwembad.  Ongekende luxe hoor🙂.

Wilma in zwembad La Grange

Dinsdag zijn we lekker op de scooter naar Die gereden door de bergen.  Mooie rit en we hebben gelijk boodschappen gedaan.

Woensdagavond hebben we met alle gasten gebarbecued. Iedereen nam zijn eigen vlees en een salade mee.  Thomas heeft dat heerlijk op de bbq klaargemaakt en het was een beregezellige avond 🥂.

Thomas bij de bbqBbq2Bbq3Bbq

Vanochtend zijn we gezellig naar Crest gereden voor de boodschappen en hebben we heerlijk frans gebak gegeten.

Jullie zien het.  Het verhaal is niet echt uitgebreid deze week.  Ik hoop wel dat de foto's deze week bij het verhaal staan want die zijn uit het verhaal van vorige week op de een of andere manier verdwenen.

1. Laura:
    16 september 2018
    Heerlijk vertoeven op la Grange.👍Is het zwembad inmiddels verwarmd Wilma?
  2. Wilma:
    16 september 2018
    Hahaha Laura alleen verwarmd door de zon😀 maar evengoed heerlijk hoor👍
  3. Ans en Jaap:
    16 september 2018
    Heb je nog een nieuwe spijkerbroek gekocht in Crest hahahahaha. Sorry ik kreeg even een déjà vu!!! Geniet lekker van de omgeving en het klussen 🤗😍
  4. Cor&Rina.:
    17 september 2018
    Handig die klusjes man,,maar jij heb toch wel gekeken en Erik verzorgd,,gisteren langs je huis gefietst ,Chantal en Tony zaten in de zon in de voor tuin,,even bij ze en de kinderen geweest,,even wat gedronken en over jullie gepraat,,maar ze zien jullie gauw in Barcelona ..we zijn ook een paar dagen weg gewest naar drente naar Jannie en Loe .ook weer leuk....Gr.uit het zonige Heemskerk ...
  5. Wilma:
    20 september 2018
    Wat leuk dat jullie bij Chantal langs geweest zijn! Fijn dat het weer gezellig was bij Jannie en loe. Jullie kunnen ook altijd bij ons langs komen hoor cor en Rina 😀.
    Nee Ans, we hebben geen spijkerbroek gekocht hoewel Erik het verhaal wel gelijk herkende😀👍